Etykiety

wtorek, 10 października 2017

673. Sposób na...torebeczkę - pożegnanie z DT egoCraft.pl

W dniu mojej ostatniej inspiracji dla egoCraft.pl chciałabym pożegnać się z Wami mini kursikiem na torebeczkę. Zmieści się w niej kilka cukierków...


Potrzebne materiały:
- pasek papieru o wymiarach 19cm x 7cm
- dwa koła o średnicy ok 10cm, którym należy odciąć niewielki kawałek - ja użyłam gotowego wykrojnika
- dwa paseczki na uszy, o wymiarach 0,8cm x 21cm
- elementy dekoracyjne - tekturki, wstążki, sizal, sznurek, kwiaty, napis
- klej


Przebieg:
Z paska papiery tworzymy pudełeczko bigując go na długości: 3cm, 6cm, 3cm, 6cm, 1cm i wzdłuz szerokości 1cm. Aby pudełko ładnie się złożyło nacinamy wzdłuż linii zagięcia.


Sklejamy pudełeczko, delikatnie robiąc zagięcia w węższych ściankach...


Do większych ścianek doklejamy nasze dwa ścięte koła...


Doklejamy uszy, docinając dwa wąskie paseczki, ozdabiamy i....gotowe...

Oczywiście wymiary możemy dostosować do swoich potrzeb. Do takiego wymiary spokojnie można zmieścić dwie sztuki rafaello...

W pracy wykorzystam:

I used:

Zestaw kwiatków z gałązkami - Among the Myrtles   

oraz papiery Altair Art

AltairArt - Sunrise 04 Niebieski               AltairArt - Flower Harmony 06

Tymczasem dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas, mojej szefowej Natalii dziękuję niezmiernie za zaufanie i klimat jaki stworzyła w tej drużynie.
Do zobaczenia w innym okolicznościach blogosfery ;)

Dziękuję


10 komentarzy:

  1. Reniu kolejny rewelacyjny pomysł.
    Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za kursik,jakoś mi z papierem nie po drodze ale może się skuszę ,jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pudełeczko,jesteś mistrzynią w ich wykonywaniu. Dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza torebeczka i fajny ,czytelny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu! Wspaniała torebeczka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na oryginalną karteczkę!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za super kursik, to nie jest takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj, po 11 miesiącach odpowiadam na twoje pytanie :) a więc, życie nie pozwala mi wiąż kontynuować moje hobby. Kiedyś wrócę na pewno bo tęsknie za dłubaniem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.